آموزشی

7 بهبودی که یادگیری زبان خارجی در زندگی شما ایجاد می کند

یادگیری یک زبان خارجی می تواند زندگی شما را از طرق مختلف بهبود بخشد. می تواند به بهبود مواردی مانند سلامتی، فرصت های شغلی، روابط و توسعه شخصی کمک کند. متأسفانه، و شاید به طور کلی، کسانی که از میراث انگلیسی زبان هستند، در هنگام یادگیری زبانی غیر از زبان ما، تنبل هستند. زمانی که بتوانید به زبان دیگری صحبت کنید، می توانید درهای زیادی را باز کنید. ما هفت دلیل عالی برای اینکه چرا باید یک زبان خارجی یاد بگیرید را فهرست کرده ایم. جوراب شلواری به انگلیسی

1. بهبود سلامت مغز

مطالعات متعدد نشان داده‌اند که یادگیری یک زبان خارجی بدون توجه به سن شما، فواید شناختی زیادی دارد. این مزایا شامل بازه توجه طولانی تر، بهبود حافظه، تمرکز و تمرکز بهتر و افزایش مهارت های گوش دادن است. آزمون های آنلاین زیادی وجود دارد که پیدا کردن یک آزمون خوب می تواند سخت باشد. اگرچه ممکن است به اندازه یک درس یاد نگیرید، ممکن است ایده ای از سطحی که در آن هستید به دست آورید. جعفری به انگلیسی

2. فرصت های شغلی خود را افزایش دهید

راه‌های زیادی وجود دارد که زبان‌ها را می‌توان در مشاغل احتمالی گنجاند و برای بهبود چشم‌انداز شغلی‌تان استفاده کرد. بسیاری از شرکت‌ها در چندین کشور در سراسر جهان فعالیت می‌کنند، بنابراین استخدام کارمندانی که حداقل به یک زبان خارجی صحبت کنند بسیار مهم است.

علاوه بر افزایش تعداد مشاغلی که می توانید به دست آورید، توانایی صحبت کردن به یک زبان دیگر نیز شما را از سایر نامزدها برای مشاغل احتمالی متمایز می کند. هنگامی که برای شغلی در مقابل شخص دیگری قرار می گیرید، صحبت کردن به زبان خارجی روان مهارتی قابل تحسین است که به راحتی می تواند شما را از نامزد دیگر متمایز کند.

3. دوست پیدا کنید و روابط ایجاد کنید

صحبت کردن به زبانی دیگر به شما امکان می‌دهد با افراد جدیدی آشنا شوید که به آن زبان صحبت می‌کنند و می‌تواند منجر به دوستی‌های مادام‌العمر شود که در غیر این صورت نمی‌توانید ایجاد کنید. علاوه بر ایجاد روابط با افرادی که به آن زبان صحبت می کنند، این فرصت را نیز می دهد تا در مورد فرهنگ های دیگر بیشتر بیاموزید. شما می توانید در گفتگوهای هیجان انگیز و جذاب در مورد موضوعاتی که ممکن است قبلاً هرگز در مورد آنها صحبت نکرده اید شرکت کنید.

می‌توانید درباره فرهنگ‌ها، نگرش‌ها و ارزش‌های خارجی بیشتر بیاموزید و همچنین درباره فرهنگ خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، دیدگاه‌های خارجی درباره فرهنگ و نحوه زندگی‌تان به دست آورید. صحبت کردن به زبانی متفاوت به شما امکان می دهد ارتباط عمیق تری با دیگران ایجاد کنید و به شما امکان می دهد که یک دوستی یا رابطه واقعاً غنی شکوفا شود.

4. انتخاب تعطیلات را بهبود بخشید

رفتن به تعطیلات به جایی که بتوانید به این زبان صحبت کنید، می تواند تجربه شما را بسیار افزایش دهد. هیچ چیز بهتر از این نیست که بتوانید با مردم محلی ارتباط برقرار کنید، مسیر خود را طی کنید و با هر کسی به راحتی صحبت کنید.

یکی از نکات مهم در مورد یادگیری یک زبان خارجی این است که معمولاً در مکان های مختلف و همچنین در کشور مبدا استفاده می شود. به عنوان مثال، اسپانیایی در اسپانیا، مکزیک، کلمبیا، آرژانتین، پرو، شیلی، کوبا و بسیاری از کشورهای دیگر صحبت می شود.

5. یادگیرنده بهتری شوید

وقتی یک زبان جدید یاد می گیرید، مغز شما به طور خودکار راهی برای یادگیری موثرتر پیدا می کند. چه بخواهید چندین زبان را یاد بگیرید یا به سادگی مهارت های بیشتری کسب کنید، تسلط بر یک زبان خارجی می تواند به مغز شما کمک کند تا با یادگیری دانش و اطلاعات جدید سازگار شود.

6. از سبک زندگی فرهنگی و متنوع لذت ببرید

صحبت کردن به یک زبان خارجی به شما این فرصت را می دهد که از آثار هنری به زبان اصلی خود قدردانی کنید. نیازی نیست به فیلم‌ها و کتاب‌های ترجمه شده یا برنامه‌های تلویزیونی با دوبله بد انگلیسی تکیه کنید. می توانید زیبایی پیام اصلی را بچشید. چه مانگا، چه فیلم‌های بالیوود یا رپ سوئدی، می‌توانید آن را به بهترین شکل ضبط کنید.

7. افزایش اعتماد به نفس

بر ترس ها و شک های خود غلبه کنید، از اشتباهات خود درس بگیرید، بیشتر در مورد خودتان بدانید و خود را به چالش بکشید. یادگیری یک زبان خارجی می تواند فوق العاده مفید باشد و برای شجاعت و اراده شما شگفتی ایجاد می کند. تمرین این زبان راهی عالی برای غلبه بر ناامنی های خود و راحت تر صحبت کردن با افراد دیگر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا