آموزشی

نحوه تغییر نام کاربری Spotify: راه حل ها

در تلاش برای یافتن راهی برای تغییر یا ایجاد یک نام کاربری سفارشی Spotify، انواع روش‌های ثبت‌نام و ورود به سیستم را امتحان کرده‌ایم، از جمله استفاده از فیس‌بوک، گوگل، اپل و حتی استفاده از شماره تلفن.اطلاعات بیشتر برای ثبت نام را در این ویدئو ببینید. اما متأسفانه هیچ راهی برای خارج شدن از تولید کننده نام کاربری تصادفی Spotify وجود ندارد.

با این حال، ما همچنین دو گزینه برای کار در اطراف سیستم نام کاربری تصادفی بسته به آنچه می خواهید به دست آورید، پیدا کردیم. بیایید آنها را یکی یکی بشکنیم.

برای ورود آسان تر: با یک حساب فیس بوک یا گوگل ثبت نام کنید

استفاده از یک ایمیل جداگانه برای ثبت نام در برنامه هایی مانند Spotify یکی از دلایل متعددی است که افراد بیش از یک ایمیل دارند. احتمالاً این کار را برای جلوگیری از ارسال هرزنامه و تبلیغات به ایمیل اصلی خود انجام داده اید.

اگر فردی هستید که این کار را انجام می‌دهید، کاملاً ممکن است که ایمیلی را که برای Spotify استفاده می‌کنید اشتباه بگیرید یا فراموش کنید. در این سناریو، یک نام کاربری به یاد ماندنی می تواند روند ورود شما را بسیار آسان کند.

اگر این دلیل شما برای خواستن یک نام کاربری سفارشی است، می توانید با استفاده از حساب Google یا Facebook ثبت نام کنید. با انجام این کار، تا زمانی که به هر یک از حساب ها دسترسی داشته باشید، یک فرآیند ورود بدون درز خواهید داشت.

اگر قبلاً یک حساب Spotify دارید، می توانید با رفتن به تنظیمات > اجتماعی > اتصال با فیس بوک، آن را به فیس بوک خود متصل کنید. این حساب فعلی شما را حفظ می کند و در عین حال روش دیگری برای ورود به سیستم ارائه می دهد.

پیوند دادن فیس بوک خود به یک حساب کاربری موجود نیز گزینه ای را برای همگام سازی دوستان و فعالیت های خود با Spotify باز می کند. به این ترتیب، می‌توانید آهنگ‌های لیست پخشی را که در حال گوش دادن به آن‌ها هستید با دوستان فیسبوک خود به اشتراک بگذارید.

اگر تصمیم گرفتید با یک حساب Google جدید ثبت نام کنید، فراموش نکنید که Spotify Premium خود را لغو کنید تا از پرداخت دو حساب خودداری کنید. اگر نمی خواهید نمایه شما در اینترنت آویزان شود، می توانید حساب Spotify خود را نیز حذف کنید.

برای لینک پروفایل به یاد ماندنی Spotify

هنگامی که یک حساب کاربری با نام کاربری سفارشی دارید – آنهایی که قبل از سال 2018 ساخته شده اند – اشتراک گذاری پیوند به نمایه Spotify آسان تر است زیرا به یاد ماندنی تر است.

نمونه ای از پیوند پروفایل شخصی شده Spotify چیزی شبیه open.spotify.com/user/daniel است. اما با وضعیت فعلی نام‌های کاربری Spotify، چیزی شبیه open.spotify.com/user/x6y79UbxyW به نظر می‌رسد – که تقریباً غیرممکن است به خاطر بسپارید.

برای دریافت لینک پروفایل شخصی‌شده Spotify، می‌توانید به جای آن از Sptfy استفاده کنید – برنامه‌ای برای ایجاد URL کوتاه برای پروفایل‌های Spotify. همچنین باید URL نمایه خود را با دنبال کردن این مراحل کپی کنید.

بهتر است قبل از ایجاد یک URL سفارشی برای نمایه Spotify خود، ابتدا برای یک حساب کاربری در sptfy.com ثبت نام کنید. فقط کاربرانی که وارد سیستم شده اند می توانند URL های سفارشی خود را ویرایش کنند و ببینند چند نفر روی آنها کلیک کرده اند.

هنگامی که URL فعلی Spotify خود را کپی کردید، کاری که باید انجام دهید این است:

1.به وب سایت Sptfy بروید

2. URL نمایه خود را در فیلد موجود قرار دهید

3. یک URL سفارشی که می خواهید ایجاد کنید – این آدرس در انتهای پیوند ظاهر می شود

4. روی ایجاد URL کلیک کنید

5. URL سفارشی Spotify شما اکنون فعال است

به خاطر داشته باشید که URL سفارشی ممکن است قبلاً گرفته شده باشد – و هنگامی که توسط دیگران گرفته شد، راهی برای بازپس گیری آن وجود ندارد. بنابراین، ممکن است بخواهید پس از خواندن این مقاله عجله کنید و URL سفارشی خود را ایمن کنید.

نتیجه

علیرغم اینکه این نام کاربری به‌عنوان راهی برای بهبود تجربه کاربر پیشنهاد شده است، به نظر می‌رسد نام کاربری که به‌طور خودکار تولید می‌شود، برعکس آن را برای کاربران Spotify انجام داده است.

با توجه به این تغییرات غیرقابل پیش‌بینی (و حتی غیرقابل درک) در استفاده از پلتفرم، بهترین راه برای ایجاد یک نام کاربری سفارشی در Spotify ایجاد یک حساب کاربری (و تغییر نام کاربری آن) قبل از سال 2018 است – که امروزه برای اکثر افراد صادق نیست. و مطمئناً هیچ راه حلی برای کاربرانی که پس از آن به پلتفرم پیوستند، وجود ندارد. شما می توانید حساب اسپاتیفای خود را در هر سیستمی راه اندازی کنید مثل لپ تاپ ( بهترین سایت خرید لپ تاپ)، گوشی، کامپیوتر (اینجا توضیح داده شده است) و .. و همچنین یک حساب را روی چند پلتفرم بالا بیاورید. به عنوان مثال هم زمان از حساب اسپاتیفای خود در گوشی و لپ تاپ استفاده کنید.

با توجه به این نکته، امیدواریم که این راه‌حل‌ها بتواند با تغییر نام کاربری Spotify، هدف نهایی شما را تا حدودی تکرار کند.

آیا روش مخفی برای تغییر نام کاربری Spotify خود دارید که در این مقاله به آن اشاره نکردیم؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا