متفرقه

7 نکته زناشویی از زوج هایی که بیش از 25 سال است ازدواج کرده اند

1.چیزهای کوچک را بزرگ نکنید

  • زوج: پیتر مک‌کویید و لورا مک‌کویید، فن‌وود، نیوجرسی
  • متاهل: 32 سال

توصیه پیتر: «به یاد داشته باشید که این یک ماراتن است، نه دوی سرعت، بنابراین خودتان را با سرعت بالا ببرید و نبردهایتان را با دقت انتخاب کنید. بحث کردن در مورد احمقانه ترین چیزها آسان است، اما آیا واقعاً مهم است که ماشین ظرفشویی چگونه بار می شود یا ماشین قبل از رفتن به یک سفر جاده ای پر می شود؟ متوجه می‌شوید که خراب کردن یک شب با هم یا یک سفر دور بر سر چیزهایی از این دست دیوانگی است. و از استفاده از نام‌های احمقانه/دوست‌انگیز حیوانات خانگی که برای یکدیگر در ملاء عام دارید نترسید – این باعث می‌شود مردم تعجب کنند که شما چه کار کرده‌اید!»

توصیه لورا: “علائق خود را حفظ کنید. اگر باز هم برای انجام کارهایی که دوست دارید زمان بگذارید – به تنهایی برای پیاده روی طولانی، تعطیلات آخر هفته با دوستان، ثبت نام در کلاس هنر یا مجسمه سازی – هر چیزی که شما را خوشحال می کند، بیشتر خوشحال خواهید بود. داشتن علایق خود به شما دیدگاه جدیدی می دهد و چیزهایی برای صحبت با شریک زندگی خود به شما می دهد. بهترین سریالهای اکشن در تمام دنیای سینما را ببینید.

2.آن را شراکت نگه دارید

  • زوج: میرتل و ری لوئر، لانگهورن، پنسیلوانیا
  • متاهل: 64 سال

توصیه ری: «من با میرتل زمانی که هر دو در دبیرستان بودیم آشنا شدم و به جز شش ماه ما با هم بودیم. چندین چیز برای یک ازدواج خوب لازم است، از جمله احترام متقابل برای یکدیگر و نگاه کردن به ازدواج به عنوان یک شراکت. ما هرگز تعطیلات جداگانه یا حساب بانکی نداشتیم و با هم تصمیم می گرفتیم. اما بیشتر از همه، ما اغلب در آغوش می گرفتیم. با بالا رفتن سن، در آغوش گرفتن بیشتر شده است.» بهترین سریال تمام شده را ببینید.

توصیه میرت: «همیشه از استعدادهای یکدیگر قدردانی کنید و تلاش های یکدیگر را تکمیل کنید. شوهرم عاشق موسیقی است و گیتار، ویولن، پیانو و فلوت می نوازد. من عاشق نقاشی هستم.”

3.مبارزه را تمام کنید

  • زوج: درون و آتنا سیدونز، ادن، یوتا
  • متاهل: 25 سال

توصیه درون: «ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما هرگز با عصبانیت از همدیگر به رختخواب نروید، دعوا را آن‌وقت تمام کنید تا چیزی به روز بعد ادامه ندهد. و فراموش نکنید که هر زوجی با هم دعوا می‌کنند، مهم این است که چقدر خوب پیش می‌روید و مسائل را پردازش می‌کنید.»

توصیه آتنا: «دروغ سفید نیست. حقیقت همیشه آشکار می شود و بدون اعتماد، شما واقعا چیز زیادی ندارید. شما باید از روز اول روی ایجاد این اعتماد کار کنید و هرگز ارزش این اعتماد را برای یک ازدواج فراموش نکنید.

4.از منافع یکدیگر حمایت کنید

  • زوج: امی و هری بورک، اولد فورج، نیویورک
  • متاهل: 26 سال

توصیه امی: «داشتن علایق جداگانه، کلید یک ازدواج شاد است. هری یک ورزشکار است که عاشق رقابت است. به این ترتیب او بخار را از بین می برد و آرام می شود. من او را تشویق می کنم که تمرین کند، بهتر شود و در صورت امکان از خودش لذت ببرد. من عاشق موسیقی هستم. من در یک گروه آواز می خوانم و اغلب، قبل از اجرا، تمرینات پشت سر هم بی پایان دارم. گاهی اوقات کل گروه در خانه من راه اندازی می شود و تا نیمه شب تمرین می کند. هری هرگز شکایت نمی کند، برعکس، او از دیدن من در حال انجام کاری که باعث خوشحالی من می شود خوشحال است.

توصیه هری: «راز من برای یک ازدواج شاد این بود که کسی را پیدا کنم که بتواند از ساده ترین چیزهای زندگی با من لذت ببرد.

5.دوستان بمانید

  • زوج: مایک و کتی پانتل، ریچموند، ویرجینیا
  • متاهل: 36 سال

توصیه کتی: «همیشه همسرتان را در اولویت قرار دهید، حتی قبل از فرزندانتان، و این یعنی بهترین دوستان باقی بمانید. ما همیشه موافق بودیم که اگر ازدواجمان سالم بود، فرزندانمان یاد می‌گرفتند که نشان دادن فداکاری و تعهد به شخص دیگری به چه معناست. ما در سه دهه گذشته بهترین دوستانمان را حفظ کرده ایم.»

توصیه مایک: “برای موفقیت یک ازدواج، زن و شوهر باید خود را به عنوان شریک زندگی ببینند – شما دیگر فقط خودتان نیستید، نیمی دیگر را باید مدام در نظر بگیرید.”

6.تصدیق کنید که با چه کسی ازدواج می کنید

  • زوج: نانسی و رابرت سوانیک، پرکیومنویل، پنسیلوانیا
  • متاهل: 46 سال

توصیه نانسی: “مطمئن باشید که با دوست خود ازدواج می کنید. شما باید واقعاً، واقعاً، واقعاً کسی را که با او ازدواج می‌کنید دوست داشته باشید، دقیقاً همانطور که او هست، زیرا بعد از این واقعیت، کسی تغییر نمی‌کند.»

توصیه رابرت: “همیشه برای با هم بودن تلاش کنید و این بدان معناست که دائماً به آنچه همسرتان را خوشحال می کند فکر کنید.”

7.ستاره شمالی را در چشمان خود نگه دارید

  • زوج: برندا و جیمز میچل، چلتنه، مریلند
  • متاهل: 32 سال

توصیه برندا: «برای ما مهم بود که به سفری که با هم تصمیم گرفتیم متعهد شویم. در گذشته، ما هیچ سرنخی در مورد اینکه چگونه به نظر می رسد نداشتیم، اما مصمم بودیم که آن را به پایان برسانیم – طلاق هرگز یک گزینه نبود. از آنجایی که ستاره شمالی ما بود، به اصطلاح، باید دائماً خودمان را شرطی می‌کردیم که کارهایی را انجام دهیم که به یک ازدواج سالم کمک می‌کند و به همان اندازه متعهد به انجام کارهایی نبودیم که ما را از نشانه‌مان باز می‌دارد. ما نه راه را بلد بودیم و نه راه را اما متعهد بودیم که با هم سفر کنیم. ما اکنون آشیانه خالی هستیم و در مورد این مرحله جدید هیجان زده ایم. اکنون بر این باورم که با صحبت کردن و تأیید با صدای بلند که طلاق هرگز برای ما گزینه ای نخواهد بود، به وجود آمد.»

توصیه میچ: «ازدواج خود را با زمان ملاقات اختصاصی شروع کنید و سپس برای خودتان وقت بگذارید. پنجشنبه شب همیشه شب ملاقات ما بوده است – در طول شش سال اول ازدواج بدون فرزند و سپس در طول 20 سال، دو فرزند ما در خانه بودند. ما در حال نزدیک شدن به سی و سومین سالگرد خود هستیم و شب تاریخ هنوز پابرجاست. پنج شنبه اول و سوم ماه با هم قرار می گذاریم، پنجشنبه دوم و چهارم زمان تنها بودن یا بودن با دوستان یا خانواده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا