متفرقه

16 بازی آنلاین و تخته ای سرگرم کننده

1. Snipperclips

ESRB رتبه E برای همه

بازی‌های پازل هنوز هم بسیار محبوب هستند، اما پیدا کردن یکی که بتوانید با دوستانتان بازی کنید می‌تواند کاری طاقت فرسا باشد. اگر این همان چیزی است که شما در حال و هوای آن هستید، به سراغ Snipperclips بروید، یک بازی پازل هوشمند و دمدمی مزاج با قلب فراوان. گاهی اوقات بسیار چالش برانگیز می شود، اما غلبه بر آن با دوستان خود یک تلاش رضایت بخش است.

2. در میان ما

رتبه ESRB E برای همه 10+ برای فانتزی، خشونت، خون ملایم

بازی در میان ما با دوستان به دلیل ماهیت تلاش برای تعیین اینکه فریبکار(های) چه کسانی هستند، زمان بسیار خنده‌داری است. یا اگر شما فریبکار هستید، می‌تواند به شدت اعصاب خردکن باشد و سعی کنید ناشناخته بماند. به همین دلیل، این بازی نه تنها یک بازی سرگرم کننده است، بلکه تماشای آن نیز سرگرم کننده است.

3. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

ESRB رتبه E برای همه

در حالی که می توانید به تنهایی Super Mario 3D World را بازی کنید، با دوستان بسیار هیجان انگیزتر است. به لطف نسخه اخیر نینتندو سوییچ، می توانید با حداکثر سه دوست دیگر به صورت محلی یا آنلاین بازی کنید – و ما آن را به شدت توصیه می کنیم!

به لطف موسیقی جذاب، جلوه های بصری رنگارنگ و طراحی سطح هوشمند، بازی لذت بخش است.

4. Call of Duty: Warzone

رتبه بندی ESRB M برای مخاطبان بالغ 17 سال به بالا

اگر به‌دنبال یک بازی بالغ‌تر بتل رویال هستید، Call of Duty: Warzone احتمالاً در کنار شما خواهد بود. بهترین بازی با دوستان است، زیرا دارای گیم پلی تاکتیکی است که با در نظر گرفتن بازی مشترک طراحی شده است. تفاوت های ظریف در سلاح ها و پیوست های آنها به این بازی عمق زیادی می بخشد.

5. Halo: The Master Chief Collection

رتبه بندی ESRB M برای مخاطبان بالغ 17 سال به بالا

Halo یک کلاسیک مطلق است، و چه راهی بهتر از مجموعه Master Chief برای تجربه بخش عمده این مجموعه؟ این مجموعه شامل Halo 1 – 4، به همراه ODST، Reach و نسخه پیشرفته Halo 2 است که همه آنها را می توان به صورت مشارکتی یا رقابتی آنلاین بازی کرد. اینها بازی‌های کلاسیک FPS هستند که نباید از آن‌ها بگذرید.

6. دزد دریایی

رتبه بندی ESRB T برای نوجوانان

آیا تا به حال می خواهید با دوستان خود دزد دریایی شوید؟ در Sea of ​​Thieves، شما می توانید این کار را انجام دهید و به شما این امکان را می دهد که جزایر مختلف را برای یافتن گنج کشف کنید و در عین حال با کشتی و خدمه خود همگام باشید. این یک بازی سرویس زنده است، به این معنی که همیشه محتوای جدیدی برای این بازی وجود دارد.

7. سرنوشت 2

رتبه بندی ESRB T برای نوجوانان

Destiny 2 از زمان انتشار خود در سال 2017 راه زیادی را پیموده است. این بازی به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های متعددی دریافت کرده است که بازی با دوستان یا در برابر دوستان آنلاین را سرگرم‌کننده‌تر کرده است. شما می خواهید این حملات را در این بازی از بین ببرید و رویدادهای مختلف را تکمیل کنید تا به تجهیزات و لوت برسید.

8. Overwatch

رتبه بندی ESRB T برای نوجوانان

در حالی که Overwatch اولین قهرمان تیراندازی نبود، کاملاً یکی از محبوب ترین هاست. دارای هزاران شخصیت به یاد ماندنی است که هر کدام توانایی های خاص خود را دارند. بسیار خوشحال کننده است که با تیم خود هماهنگ کنید تا اطمینان حاصل کنید که در این FPS رقابتی برتر هستید.

9. Monster Hunter: World

رتبه بندی ESRB T برای نوجوانان

سری Monster Hunter<span style=”font-weight: 400;”> با اجازه دادن به شما برای مقابله با موجودات غول پیکر در کنار دوستان خود، نامی برای خود دست و پا کرده است، و جهان نیز تفاوتی ندارد. اگرچه، در این مدخل، به لطف بهبودها و بهبودهای کیفیت زندگی، زمان بسیار آسان تری برای وارد شدن به نوسان چیزها خواهید داشت.

10. Demon’s Souls

رتبه بندی ESRB M برای مخاطبان بالغ 17 سال به بالا

Demon’s Souls برای PS5 که به عنوان بازسازی بازی 2009 با همین نام عمل می کند، یک بازی RPG اکشن عمیق است و می توان آن را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کرد. یا بازیکن دیگری را احضار کنید تا به شما کمک کند تا یک رئیس را سرنگون کنید یا به او حمله کنید تا او را بیرون کنید. هر طور که بازی را انتخاب کنید، این یک انفجار مطلق به صورت آنلاین است.

11. Grand Theft Auto Online

رتبه بندی ESRB M برای مخاطبان بالغ 17 سال به بالا

داشتن بهترین زندگی در شهر لس سانتوس آسان نیست. در GTA Online، شما باید در دزدی های کازینو و سایر مشاغل خطرناک شرکت کنید تا قایق های پول نقد به دست آورید. مطمئناً می خواهید با تیم خود همکاری کنید تا از هر ماموریت مرگبار حداکثر استفاده را ببرید. GTA Online با هر کپی از Grand Theft Auto V ارائه می شود.

12. ​​Resident Evil 5

رتبه بندی ESRB M برای مخاطبان بالغ 17 سال به بالا

اگرچه این بهترین بازی Resident Evil نیست، اما مطمئناً یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های تیراندازی است. در حین بازی آنلاین یا محلی، به پشت سر همدیگر نگاه کنید که در هر یک از مراحل وحشتناک بازی راه خود را طی می کنید. شما می توانید سلاح های خود را ارتقا دهید، وسایل را جمع آوری کنید و مهمتر از همه – در برابر انبوهی از زامبی ها زنده بمانید.

13. دنده 5

سری Gears از اولین باری که عرضه شد تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است و Gears 5 یک ویترین عالی برای کارهایی است که این فرنچایز می تواند انجام دهد. کل کمپین آن را می‌توان به صورت مشترک بازی کرد، و وقتی کارتان تمام شد، چرا به حالت‌های رقابتی چند نفره یا گروه بی‌پایان نروید؟ این بسیار سرگرم کننده است، به شرطی که شجاع باشید ، زیرا می تواند بسیار وحشیانه شود.

14. Rainbow Six Siege

رتبه بندی ESRB M برای مخاطبان بالغ 17 سال به بالا

یکی از بهترین شوترهای تاکتیکی رقابتی نسل گذشته، Rainbow Six Siege است، با این حال بازی دیگری راه درازی را پیموده است. این منحنی یادگیری تند دارد، اما زمانی که آن را فهمیدید و یاد گرفتید که با تیم خود هماهنگ شوید، این بازی یکی از رضایت‌بخش‌ترین بازی‌ها برای بازی است – به خصوص اگر در صدر قرار بگیرید.

15. No Man’s Sky

رتبه بندی ESRB T برای نوجوانان

No Man’s Sky یک بازی است که به دلیل مقدار زیادی که می توانید در آن انجام دهید کاملاً چشمگیر است. این بازی دارای جهانی از 18 کوینتیلیون سیاره، موجودات زیادی برای کشف، سیستم ساخت پایه، اقتصاد درون بازی و موارد دیگر است. وقتی با دوستان هم بازی می کنید کمتر تنها و ایمن تر است.

16. Apex Legends

رتبه بندی ESRB T برای نوجوانان

Apex Legends تیراندازی قهرمانان را با فرمول بتل رویال ترکیب می‌کند، و این یک برداشت تازه است – به شما دلایل زیادی برای آزمایش بسیاری از شخصیت‌های بازی می‌دهد. دنیای پر جنب و جوش و رنگارنگ آن زیبا است، حرکت و مبارزه روان است، و تجربه آن با دوستان خود یک سواری وحشیانه است.

بازی‌های سرگرم‌کننده برای بازی با دوستان یا خانواده نیز فعالیت‌های عالی برای تعطیلات آخر هفته هستند. خواه به دنبال کارهای رایگان برای انجام دادن هستید یا می‌خواهید بازی‌های آزمایشی را قبل از خرید انجام دهید، از کتابخانه محلی خود دیدن کنید. اکثر آنها طیف گسترده ای از موارد را برای بررسی ارائه می دهند، از جمله بازی های ویدیویی و بازی های رومیزی.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا