آموزشی

11 برنامه کاربردی برای اندروید

ما لیستی از بهترین برنامه های رایگان را گردآوری کردیم. برخی از آن‌ها خریدهای درون‌برنامه‌ای دارند، اما تنها در صورتی وارد این لیست می‌شوند که نسخه رایگان آن ارزش استفاده را داشته باشد. ریست فکتوری گوشی های سامسونگ به این روش قابل انجام است.

1. Bumble

Bumble یک راه عالی برای امتحان کردن و ملاقات با شخص خاص یا پیدا کردن یک BFF جدید است. این برنامه از روش تند کشیدن به راست یا سوایپ به چپ استفاده می‌کند که توسط Tinder رایج شده است تا به زوج‌های احتمالی کمک کند. با این حال، فقط زنان می توانند اولین تماس را از طریق برنامه شروع کنند. پس از ارسال آن پیام، هر یک از افراد می توانند به گفتگو ادامه دهند. بازیابی عكس موبايل با كامپيوتر را در اینجا بخوانید.

2. Couch to 5K by RunDouble

وقتی برای اولین بار Couch را با کیفیت 5K دانلود کردم، شک داشتم. من قبلاً هرگز یک 5K اجرا نکرده بودم و فکر نمی‌کردم اکنون آن را در ذهنم داشته باشم. با این حال، من به برنامه پایبند بودم، بیشتر با پیاده روی شروع کردم، و به آرامی زمان اجرا را با پیشرفت برنامه افزایش دادم. اگر من توانستم 5K را اجرا کنم، شما هم می توانید. این برنامه از GPS گوشی شما برای ردیابی دویدن و نشان دادن مسیر شما استفاده می کند. اشتراک گذاری در فیس بوک آسان است و به دوستان خود اطلاع دهید که دقیقاً چقدر خوب کار می کنید.

3. Fitbit

وقتی اکثر مردم در مورد Fitbit می شنوند، اولین فکرشان ساعت هوشمند است. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید از اپلیکیشن بدون ساعت برای ردیابی مراحل خود و علامت‌گذاری پیشرفت خود استفاده کنید؟ همچنین دارای بیش از 200 تمرین خانگی است که می توانید بدون مربی یا تجهیزات انجام دهید. من همه آنها را انجام نداده ام، اما از چند موردی که نمونه گرفتم لذت بردم. برنامه رایگان Fitbit همچنین نکات تغذیه ای دارد که به شما کمک می کند بهتر غذا بخورید.

4. Adidas Running by Runtastic

فریب نام را نخورید؛ Runtastic بسیار بیشتر از یک برنامه در حال اجرا است. این شما را با یک مربی تناسب اندام و یک جامعه جهانی مرتبط می کند که می تواند به سوالات شما پاسخ دهد و در صورت نیاز از شما پشتیبانی کند. من توانستم یک روال دویدن را متناسب با برنامه خود سفارشی کنم و به من در رسیدن به اهداف شخصی ام کمک کرد.

5. FitOn

چه کسی این روزها وقت دارد به باشگاه برود؟ از طریق برنامه رایگان FitOn یک تمرین سریع از برخی از مربیان برتر دریافت کنید. از تعیین اهدافم و یافتن مجموعه ای از تمریناتی که از آنها لذت می بردم لذت بردم. 100 کلاس و چندین نوع مختلف از جمله تمرینات کاردیو، قدرتی و با شدت بالا وجود دارد. FitOn دارای سازگاری با رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد با دوستان خود ورزش کنید، در فیسبوک لاف بزنید و با انگیزه بمانید.

6. Waze

چه در حال رفت و آمد به محل کار،چه به یک سفر جاده ای یا سفر به کشور دیگری باشید، Waze مطمئن می شود که نه تنها گم نمی شوید، بلکه بهترین مسیر را برای خود پیدا خواهید کرد. از داده‌های بی‌درنگ برای جلوگیری از تصادفات، پلیس و پشتیبان‌گیری ترافیک استفاده می‌کند.

Waze Carpool یک ویژگی عالی است اگر می خواهید در طول رفت و آمد خود پولی کسب کنید یا اگر به دنبال سواری هستید. فقط مقصد خود را وارد کنید، Waze یک مسابقه برای شما پیدا می کند و پرداخت را تسهیل می کند.من هم راننده و هم مسافر بوده‌ام، هر بار احساس می‌کردم معامله خوبی دریافت می‌کنم، و استفاده از سیستم پرداخت آسان است.

7. Moovit

اگر در رفت و آمد روزانه خود از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید یا می خواهید در تعطیلات به مقصد خود بروید، Moovit بهترین برنامه برای شما است. با استفاده از داده‌های بی‌درنگ، بهترین مسیرهای اتوبوس را به شما نشان می‌دهد، زمانی که اتوبوس‌ها می‌رسند، و به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی از اتوبوس پیاده شوید و اگر مجبور به جابه‌جایی در وسط سفر هستید، کجا بروید. Moovit همچنین به شما هشدارهای مربوط به برنامه سفر شما را نشان می دهد، اعم از پشتیبان گیری از ترافیک، تغییر مسیر یا ساخت و ساز.

8. Skyscanner

این برنامه زمانی که من برای تعطیلات خانوادگی برنامه ریزی می کردم واقعا مفید بود. نه تنها تمام خطوط هوایی اصلی را برای بهترین معاملات جستجو می کند، بلکه به یافتن هتل های ارزان و اجاره خودرو نیز کمک می کند. اگر نمی‌دانید می‌خواهید سفر کنید، اما مقصد خاصی را در ذهن ندارید، مفید است. فقط تاریخ پرواز دلخواه خود را وارد کنید و در قسمت مقصد “Anywhere” را انتخاب کنید. Skyscanner قیمت‌های هر مقصد احتمالی را به شما نشان می‌دهد و ساعت‌ها در زمان تحقیق شما صرفه‌جویی می‌کند.

9. WhatsApp

یکی از اولین برنامه هایی که هر زمان که گوشی جدیدی دریافت می کنم دانلود می کنم واتس اپ است. برقراری ارتباط با دوستان و خانواده را آسان تر از همیشه می کند. این بسیار بیشتر از یک برنامه چت / پیامک است. تماس های بین المللی رایگان با ویژگی های تماس صوتی و تصویری برقرار می کنم. من گروه های WhatsApp را برای محل کار، خانواده، کلاس های بچه هایم و دوستانم دارم. گاهی اوقات ممکن است بسیار زیاد شود، اما گزینه ای برای بی صدا کردن یک گروه وجود دارد، بنابراین تلفن من به طور مداوم بوق نمی دهد. شاید ویژگی مورد علاقه من این باشد که بتوانم موقعیت مکانی زندگی خود را برای کسی ارسال کنم. وقتی سعی می کنم با یک دوست ملاقات کنم خیلی خوب است. نام های ما به نقشه گوگل اضافه شده است و پیدا کردن یکدیگر را آسان می کند.

10. وایبر

برای من، وایبر در رتبه دوم پس از Whatsapp قرار دارد. این پلتفرم دسکتاپ بهتری دارد، با قابلیت نه تنها برقراری تماس بلکه انتقال آنها به تلفن شما نیز. وایبر تماس صوتی و تصویری بین المللی رایگان با سایر کاربران وایبر دارد، یا می توانید نرخ های ارزان دریافت کنید و با تلفن های غیر وایبر نیز تماس بگیرید. برخی از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که من در سایر برنامه‌های پیام‌رسان ندیدم، مانند راه‌اندازی یک انجمن، طراحی استیکرها، و پیام‌های خود ویرانگر، که پس از خواندن حذف می‌شوند.

11. اسکایپ

قبل از واتس اپ، اسکایپ برنامه مورد استفاده من برای تماس ویدیویی با خانواده و دوستان بود. این روزها، من از آن به طور انحصاری برای تجارت استفاده می کنم، زیرا چت گروهی Meet Now یک راه عالی برای برگزاری یک جلسه است، حتی اگر کارکنان ما در سراسر جهان مستقر هستند. مانند واتس‌اپ و وایبر، تماس‌های بین‌المللی با سایر کاربران اسکایپ رایگان است یا می‌توانید برای برقراری تماس‌های ارزان قیمت با تلفن‌های همراه یا تلفن ثابت اعتبار خریداری کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا