آموزشی

چگونه برای وبسایت گردشگری خود افزایش رزرو آنلاین داشته باشیم؟

چرا باید رزرو آنلاین داشته باشیم

1-مدیریت زمان: با داشتن یک سیستم رزرو آنلاین مناسب هم مشتریان می توانند سریع تر از خدمات شما استفاده کنند و هم حجم کار پرنسل شما کمتر می شود.

2- مشتریان راحتتر از خدمات شما استفاده می کنند: راحتی در استفاده از خدمات واینکه به راحتی بتوانند رزرو داشته باشند یا آن را لغو کنند باعث می شود بیشتر ترغیب شوند از خدمات شما استفاده کنند.

3- با ایجاد سیستم رزرو آنلاین شما یک شعبه همیشه باز دارید که برای ارائه خدمات آماده است.

4- وقتی مشتریان به راحتی بتوانند از خدمات شما استفاده کنند نام برند شما در ذهنشان می ماند.

5- با داشتن سیستم رزرو آنلاین مشتری ها کمتر فراموش می کنند و وقت گذاشتن برای پاسخگویی به سوالات درباره رزرو هم کمتر می شود.

تلاش برای رزرو آنلاین بیشتر

قبل از شروع، اجازه دهید توضیح دهیم که چرا در وهله اول باید رزروهای آنلاین بیشتری را بخواهید.

بخش اول این پاسخ واضح است: به طور کلی رزروهای بیشتر معادل درآمد بیشتر و منابع بیشتر است تا کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن باشد.

اما چرا باید به ویژه از طریق روش های آنلاین برای رزرو بیشتر تلاش کنید؟

کار کمتر

وقتی رزرو آنلاین داشته باشید تماس کمتری هم دارید از این رو کار کمتری بر دوش شما وتیمتان است. با رزو آنلاین دیگر لازم نیست اطلاعات را به صورت دستی در اکسل ثبت کنید تنها می توانید با ارسال ایمیل تأیید آن ها را تأیید کنید.

یک سیستم رزرو آنلاین همه این کارها را برای شما انجام می دهد. می توانید راهنمای کامل ما برای سیستم های رزرو آنلاین را در اینجا بررسی کنید.

انتظار و درخواست مشتریان

افراد بیشتری نسبت به قبل به خرید آنلاین می پردازند. مشتریان می‌خواهند در زمانی مناسب رزرو کنند (38٪ از رزروهای انجام شده در Checkfront خارج از ساعات کاری انجام می‌شود) یا بدون صحبت با روحیه رزرو کنند. آنها یک تجربه خودکار و روان می خواهند که به همه سؤالات آنها پاسخ دهد و آنها را در مورد رزرو خود هیجان زده کند، بدون اینکه نیازی به برداشتن تلفن یا منتظر پاسخ ایمیل شما باشد.

پول بیشتر

هرچه روند رزرو سریعتر باشد، احتمال تغییر نظر مهمانان کمتر می شود. هرچه فرآیند رزرو راحت تر باشد، احتمال تغییر نظر مهمانان کمتر می شود. هر چه نرم تر … شما ایده را دریافت می کنید.

میهمانان می‌توانند در زمانی که رزرو به سرعت انجام می‌شود، این فرآیند را طی کنند و از تجربه خود هیجان‌زده شوند.

رزرو آنلاین به این معنی است که مهمانان می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در صندوق ورودی خود دریافت کنند و شما می توانید پیام های یادآوری خودکار را چند روز قبل ارسال کنید و احتمال لغو لحظه آخری را کاهش دهید. همچنین می‌توانید با مدیریت کانال از رزروهای مضاعف خودداری کنید.

به‌علاوه، اگر عدم حضور دریافت کنید، اطلاعات کارت اعتباری آن‌ها را از قبل در پرونده خواهید داشت تا از خود در برابر از دست دادن درآمد محافظت کنید.

اکنون، بیایید به استراتژی های ترویج رزرو آنلاین بپردازیم.

یک فراخوان واضح در وب سایت خود قرار دهید

تنظیم دقیق وب سایت شما بهترین راه برای رزرو بیشتر از طریق آن است. و اولین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید فراخوانی برای اقدام یا CTA است، که همان کاری است که از مشتریان می‌خواهید انجام دهند. همانطور که می‌خواهید رزروها را افزایش دهید، باید چیزی شبیه «اکنون رزرو کنید» یا «در دسترس بودن را بررسی کنید».

هر چه که باشد، بازدیدکنندگان وب‌سایت نباید برای رزرو در اطراف سایت شما کلیک کنند. با قرار دادن ویجت رزرو خود در جلو و وسط و پررنگ و واضح کردن آن، کار را تا حد امکان برای آنها آسان کنید.

توضیحات محصول را واضح و مختصر بیان کنید

در حالی که ما در مورد وب سایت شما صحبت می کنیم، توضیحات محصول خود را فراموش نکنید. مانند CTA شما، توضیحات محصول باید رزرو را تا حد امکان برای مشتری شما آسان کند.

شما نمی خواهید که آنها توضیحاتی را بخوانند و همچنان درباره فعالیت یا تجربه شما سؤالاتی داشته باشند. این فقط منجر به این می شود که آنها برای پاسخ تلفن یا ایمیل ارسال کنند، یا بدتر از آن، به طور کلی رزرو نکنند.

در اینجا نحوه نوشتن توضیحات محصول که تبدیل به رزرو می شود آورده شده است:

با در نظر گرفتن مشتری خود بنویسید: آیا برای بازنشستگان مرفه می نویسید یا 20 ساله هایی که مهمانی می روند؟ انتخاب کلمه، لحن و جزئیاتی که برجسته می‌کنید را به گونه‌ای تنظیم کنید که با مشتری ایده‌آل خود مطابقت داشته باشد.

جزئیات آبدار را به اشتراک بگذارید: آنچه را که مشتریان خواهند دید، مزه یا احساس خواهند کرد، توصیف کنید. به آنها توضیحات حسی بدهید و مطمئن شوید که به تمام سؤالات آنها در مورد آنچه شامل می شود پاسخ می دهید.

یک تجربه بفروشید: شما نمی خواهید توضیحات خود را برای خواندن سخت کنید، اما همچنین نمی خواهید آنها خشک و خسته کننده باشند. به جای اینکه بگویید این یک تور تاکستان است، در مورد اینکه مهمانان چگونه می توانند در میان انگورها قدم بزنند، بشکه های بلوط را بو کنند و آخرین بطری های شراب را از عرشه چشایی در فضای بازتان که در سایه درختان قرار دارد، بچشید، صحبت کنید.

فرآیند قبل از ورود را آسان کنید

ممکن است در اینجا متوجه موضوعی شده باشید، اما اساساً، هر کاری که بتوانید انجام دهید تا تجربه مشتری خود را آسان‌تر کنید، احتمال رزرو آن‌ها با شما را بسیار بیشتر می‌کند و احتمال لغو آن را بسیار کمتر می‌کند.

فراتر از یک CTA آسان برای یافتن و توضیحات محصول خوانا، فرآیند ورود قبل از ورود خود را نیز آسان کنید. شما می توانید این کار را با انجام هرچه بیشتر فرآیند ثبت نام به صورت آنلاین انجام دهید.

این شامل:

جمع آوری هر گونه اطلاعاتی که از قبل نیاز دارید: بسته به کسب و کارتان، اگر تجهیزاتی را اجاره می کنید، ممکن است به نیازهای غذایی مهمانان، ترجیحات اتاق یا اندازه گیری نیاز داشته باشید. فرم رزرو خود را برای جمع آوری این اطلاعات از قبل سفارشی کنید. از فرم‌های مهمان برای جمع‌آوری اطلاعات درباره همه مهمان‌ها در یک رزرو واحد استفاده کنید.

واداشتن مهمانان به امضای معافیت‌های دیجیتال: با از بین بردن نیاز ارسال مدرک ثبت نام ها را سریعتر انجام دهید و در صورت بروز مشکل معافیت دیجیتال داشته باشید . ایمیل خودکار را فعال کنید و فرم های ثبت کسب و کارتان و معافیت دیجتیالی را امضا کنند برای کسانی که سریعا این کار را انجام نمی دهند نیز یک ایمیل دیگر فعال کنید تا یادآوری کند.

استفاده از کدهای QR: می‌توانید قبل از اینکه مهمانان به صورت حضوری به محل کار شما بیایند با کدهای QR سریع‌تر کارهای بالا را انجام دهید. به‌جای رد کردن فرم‌های کاغذی و تلاش برای یافتن خودکار ، به مهمانان خود یک کد QR که می‌توانند اسکن کنند بدهید تا از طریق سیستم خود به فرم آنلاین برای پر کردن برسند.

با توجه به این موارد، فضای بیشتری در دفتر خود برای رزرو حضوری خواهید داشت. در زمان خود صرفه جویی می کنید تا شاید بتوانید هر روز رزروهای بیشتری داشته باشید و مهمانان بتوانند بلافاصله از تور یا تجربه خود لذت ببرند. در همین حال، کارکنان شما قادر خواهند بود بر روی ارائه خدمات عالی به مشتریان تمرکز کنند.

تقریباً می‌توانید بررسی‌های مثبتی را که قبلاً وارد شده‌اند ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا