ورزشی

دلایل فرستادن کودکان به کلاس های ورزشی

1. به آنها احساس موفقیت و پیروزی می دهد

صحبت از پیشرفت در زندگی است، درگیر کردن بچه ها در ورزش به آنها احساس موفقیت و پیروزی بیشتری می دهد ، به خصوص وقتی همه چیز برای آنها خوب پیش می رود. آنها مزایای بسیاری از اعتماد به این فرآیند، دادن همه چیز و مبارزه سخت برای دستیابی به آنچه که همیشه آرزوی دستیابی به آن را داشتید، خواهند دید.

2. به آنها می آموزد که چگونه برنده شوند و ببازند

ورزشکاران جوان هم باید خود را برای این امر اجتناب ناپذیر آماده کنند. این در حالی است که همه ی افراد دوست دارند که برنده شوند و تنها یک نفر در هر بازی به پیروزی میرسد، شما همیشه طعم پیروز شدن را نخواهید چشید. ورزش به جوانان مواردی را می آموزد از جمله اینکه چگونه نه تنها با لطف پیروز بازی شوند بلکه با داشتن نگرشی عالی نیز با شکست مواجه شوند.

3. یاد می گیرند که چگونه به خود و دیگران احترام بگذارند

احترام نقش مهمی در زندگی هر فرد ایفا می کند، به همین دلیل مهم است که اهمیت احترام را در ابتدای زندگی به کودکان آموزش دهیم. با ورزش، نه تنها باید به خود، بلکه به هم تیمی ها، کادر مربیگری، تماشاگران و حتی حریفان احترام بگذارید. این در زندگی نیز صادق است ، شما باید یاد بگیرید که به دوستان، خانواده، همکاران و حتی شخصی که در خیابان یا در فروشگاه مواد غذایی راه می‌رود احترام بگذارید.

4. نحوه اعمال نظم و انضباط را به آنها می آموزد

هر ورزشی مجموعه ای از قوانین، مقررات، انتظارات، استانداردها، آداب معاشرت و کدهای رفتاری دارد. عدم رعایت آنها منجر به محرومیت و کمبود زمان بازی می شود، دو چیزی که هیچ ورزشکاری دوست ندارد تجربه کند. با درگیر کردن زودهنگام بچه ها در ورزش، آنها یاد می گیرند که نظم و انضباط چیست و چگونه در زندگی خود نظم و انضباط را اعمال کنند.

5. آنها یاد می گیرند که چگونه با ناملایمات کنار بیایند

شما هرگز نمی دانید در ورزش چه اتفاقی قرار است بیفتد، این بخشی از چیزی است که آنها را برای یادگیری و بازی بسیار هیجان انگیز می کند. شما می توانید یک روز یک بازی عالی داشته باشید، اما روز دیگر یک بازی وحشتناک. شما می توانید در یک بازی یک تیم آسان بازی کنید، اما در بازی بعدی بهترین تیم. آسیب‌ها اتفاق می‌افتد، جنگ‌های موقعیتی وجود دارد، سقوط‌ها اتفاق می‌افتد، رگه‌های داغ اتفاق می‌افتد  این به فرزند شما می‌آموزد که چگونه با ناملایمات کنار بیاید و بر آن غلبه کند.

6. موفقیت بیشتر در کلاس درس

مطالعات نشان داده‌اند که درگیر کردن فرزندتان در ورزش در سنین پایین برای او در کلاس درس  نه فقط در زمین یا در خانه  نوید خوبی خواهد داشت. ورزشکاران جوان بسیار بیشتر به کار مدرسه خود اختصاص می دهند، در کلاس توجه بیشتری دارند، نمرات بالاتری کسب می کنند و اهمیت حفظ نمرات با کیفیت را درک می کنند، به خصوص اگر می خواهند در سطح بعدی بازی کنند.

7. رفاه اجتماعی آنها را بهبود می بخشد

دو مورد از مهمترین ویژگی هایی که یک ورزشکار جوان باید داشته باشد، توانایی گوش دادن و توانایی برقراری ارتباط است. برای برتری در دنیای ورزش، بچه ها باید مهارت های اجتماعی قوی داشته باشند. نگران نباشید، این مهارت ها را می توان از طریق تمرین و تمرینات تیم سازی یاد گرفت. همانطور که آنها بزرگتر می شوند، این مهارت های بهبود یافته کمک زیادی به آنها در دستیابی به اهداف می کند.

8. آنها با برخی از بهترین دوستان خود در ورزش ملاقات خواهند کرد

زمانی که بزرگ شدم، بیشتر دوستان صمیمی ام که هنوز هم با بسیاری از آنها در ارتباط هستم از طریق ورزش با آنها آشنا شدم. امکان داشت که من با آنها به یک مدرسه رفته باشم یا با آنها هم کلاس شده باشم ولی در واقع این ورزش بود ما را به یکدیگر نزدیک کرده بود.دلیل اصلی آن این است که ورزش راهی برای قرار دادن کودکان در برابر تعاملات اجتماعی با دیگران خواهد بود و رفاقت ها معمولا منجر به پیوندهای با کیفیت نیز می شود.

9. مهارت های ارزشمند مدیریت زمان را بیاموزید

یکی دیگر از مهارت هایی که کودکان از طریق ورزش می آموزند مدیریت زمان است. این به آن‌ها کمک می‌کند تا عادت کنند به موقع برای تمرین و بازی‌ها حاضر شوند عدم انجام این کار منجر به شرطی‌سازی اضافی یا از دست دادن زمان بازی می‌شود. نه تنها این، بلکه آنها باید تلاش های خود را در ورزش با تلاش های خود در خانه (کارهای خانه) و مدرسه (تکلیف خانه) تقلید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا