ورزشی

نکته ای که قبل از ثبت نام فرزندتان در فوتبال آمریکایی باید بدانید

این یک تعهد بزرگ هم برای شما و هم برای فرزندتان است

والدین و فرزندان اغلب از تعهد مورد نیاز برای فوتبال جوانان شوکه می شوند. 3 تا 4 تمرین در هفته وجود دارد که هر کدام 90 دقیقه تا 2 ساعت یا بیشتر طول می کشد. این تمرین ها علاوه بر بازی های هفتگی است. بازی‌ها حدود 2 ساعت و نیم طول می‌کشند، به اضافه زمان سفر به بازی‌ها و برگشتن. این باعث کاهش زمان در دسترس برای بسیاری از فعالیت های دیگر می شود.

برنامه ریزی در مورد تکالیف و کار

به ویژه، انجام تکالیف مدرسه را برای برخی از کودکان چالش برانگیز می کند. تکالیف بسیار مهم است. علاوه بر اینکه آموزش برای یک زندگی موفق مهم است، بسیاری از برنامه های فوتبال جوانان مستلزم آن هستند که ورزشکاران برای ادامه شرکت، سطح عملکرد تحصیلی خاصی را حفظ کنند.

همچنین برای بسیاری از والدین دشوار است که به موقع از کار خارج شوند تا فرزندشان را به تمرین وادار کنند. علاوه بر این، اگر بچه‌هایی دارید که بازی نمی‌کنند، تمام زمانی که صرف دویدن یک کودک به بازی‌ها و تمرین‌ها می‌شود، می‌تواند زمان را از سایر کودکان بگیرد.

داشتن دو بچه در تیم های مختلف

همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر بیش از یک کودک در حال بازی هستید و آنها به دلیل سنشان در تیم های مختلف حضور دارند، این به میزان قابل توجهی زمان حضور در بازی ها را افزایش می دهد. در نهایت می توانید یک روز کامل را در بازی ها بگذرانید زیرا باید حداقل برای دو بازی حضور داشته باشید که ممکن است با بازی سوم برای گروه سنی متفاوت از هم جدا شوند. و به یاد داشته باشید، فوتبال تقریبا در همه شرایط آب و هوایی به جز رعد و برق بازی می شود. بنابراین زمان صرف شده در بازی‌ها و تمرین‌ها می‌تواند در هوای بسیار بدی از جمله باران شدید و حتی برف باشد.

تعهدات داوطلبانه از سوی والدین

چیزی که والدین اغلب متوجه آن نمی شوند یا در نظر نمی گیرند این است که وقتی فرزند خود را برای بازی فوتبال جوانان ثبت نام می کنید، علاوه بر بردن فرزندتان به تمرینات و بازی ها، برای کارهای زیادی نیز ثبت نام می کنید. سازمان‌های فوتبال جوانان معمولاً سازمان‌های غیرانتفاعی داوطلب هستند. این بدان معناست که تنها راهی که آنها به درستی اجرا می کنند، تلاش داوطلبانی است که بیشتر آنها والدین هستند.

برخی از سازمان ها حتی حداقل تعهد داوطلبانه مورد نیاز والدین را خواهند داشت. به عنوان مثال، برنامه ای که پسرانم برای آن بازی کردند، هر یک از والدین را ملزم می کرد که در طول فصل برای هر کودک در برنامه دو فعالیت داوطلبانه انجام دهند. بنابراین اگر یک فرزند و دو والدین دارید، این به معنای چهار فعالیت داوطلبانه در طول فصل است. اما اگر دو فرزند در حال بازی و دو والدین دارید، باید هشت فعالیت داوطلبانه را انجام دهید. من همچنین برنامه هایی را دیده ام که به تعداد مشخصی از ساعات کار داوطلبانه نیاز دارند. حتی برخی از سازمان ها می گویند که اگر والدین به تعهدات فعالیت های داوطلبانه عمل نکنند، فرزندشان می تواند از بازی کنار گذاشته شود.

کار داوطلبانه می تواند سرگرم کننده باشد. آخرین فصلی که بچه‌هایم در سطح جوانان بازی کردند، من به عنوان یکی از افرادی که نشانگر پایین و زنجیر را در کناره‌ها کنترل می‌کردم داوطلب شدم، که دید خوبی از بازی‌ها ارائه می‌کرد. سایر فعالیت های داوطلبانه معمولی عبارتند از:

کار در غرفه های امتیازی

خدمت به عنوان مادر/پدر تیم برای هماهنگی بین مربیان و والدین

اعلام بازی ها

اجرای جدول امتیازات

انجام فعالیت های جمع آوری کمک های مالی در بازی ها

تعهدات جمع آوری کمک های مالی

بیشتر برنامه ها از طریق هزینه های ثبت نام و کمک های مالی تأمین می شوند. بنابراین، شما همچنین می توانید جمع آوری کمک های مالی منظم را در طول سال پیش بینی کنید. در حالی که این ممکن است گاهی آزاردهنده باشد، به خاطر داشته باشید که چقدر مهم است زیرا تجهیزات فوتبال با کیفیت ارزان نیستند و شما ایمن ترین تجهیزات ممکن را برای فرزندان خود می خواهید. برنامه های تامین مالی آنقدر مهم هستند که برخی از برنامه ها به حداقل سطح جمع آوری کمک مالی از هر خانواده نیاز دارند. برخی از برنامه ها ممکن است گزینه خرید جمع آوری کمک های مالی را ارائه دهند که در آن می توانید مقدار مشخصی از پول را به جای شرکت در جمع آوری کمک های سازمان یافته اهدا کنید.

بنابراین، قبل از اینکه فرزندتان را برای بازی فوتبال جوانان ثبت نام کنید، مطمئن شوید که هم تعهدتان را درک کرده اید و هم برنامه ای برای انجام تعهدات خود دارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا