متفرقه

چگونه در سال 2022 انسان بهتری شویم؟ (رسیدن به کمال انسانی)

سال 2019 خوب بود، اما شما می خواهید سال 2020 بهتر باشد. من اصلا شما را سرزنش نمی کنم. به عنوان انسان، ما دائما در حال تکامل و جستجوی بیشتر هستیم. “بیشتر” برای شما چیست؟ آیا می خواهید برای همیشه با حسادت خداحافظی کنید؟ آیا می خواهید مفیدتر باشید؟ همه ما چیزهایی در مورد شخصیت خود داریم که دوست داریم روی آنها کار کنیم. به قول معروف، هیچ زمانی مثل زمان حال نیست. شما می توانید در سال 2020 انسان بهتری شوید—فقط باید برای این کار وقت بگذارید و تلاش کنید. آموزش تحلیل تکنیکال

این نحوه تبدیل شدن به فرد بهتر در سال 2020 است.

1. با کسی که اکنون هستید ارتباط برقرار کنید

زمان بیشتری را به تنهایی بگذرانید! اگر همیشه در کنار مردم باشید، آنقدر مشغول خواهید بود که نمی توانید به ندای درون خود گوش دهید. آرام باش و گوش کن سکوت را تمرین کنید یکی از دوستانم به یک خلوتگاه رفت، جایی که هیچ کس اجازه نداشت تمام آخر هفته صحبت کند. آیا فکر می کنید چنین چیزی برای شما آسان باشد؟ میدونم عاشق حرف زدنم برای تجربه ارتباط با خودتان، مجبور نیستید روزها به طور مداوم ارتباط را قطع کنید – اگرچه من چیزهای خوبی در مورد این تمرین شنیده ام. شما به سادگی می توانید زمان تنهایی خود را در طول روز برنامه ریزی کنید و روی تنفس خود تمرکز کنید. اگر می خواهید انسان بهتری شوید، سعی کنید با افکار یا احساسات خود مبارزه نکنید. آنها را همان طور که هستند بپذیرید – افکار و احساسات – و توجه خود را به تنفس خود معطوف کنید. آن لنگر شماست.

2. معنای خوبی را برای شما تعریف کنید

انسان خوب بودن برای شما چه معنایی دارد؟ آیا انتظارات غیر واقعی دارید؟ احتمالاً خیلی بهتر از آن چیزی که فکر می کنید کار می کنید. به نظر من، اگر انسان خوب بودن به معنای عدم احساس ناامیدی یا عصبانیت باشد، آنگاه این ایده آل برای اکثر افراد دست نیافتنی خواهد بود. حتی نوزادان هم روزهای مرخصی دارند! با فهمیدن اینکه دقیقاً چه معنایی برای شما دارد، به فرد بهتری تبدیل شوید. ویژگی هایی را که می خواهید تجسم کنید و چرا آن را بنویسید. یک عمل مشخص را برای همراهی با هر کیفیت بنویسید. سعی کنید بیشتر از این کارها انجام دهید. دوست دارید هر روز چه احساسی داشته باشید؟ چیزهایی را بنویسید که این احساسات را برمی انگیزد. چیزهای بیشتری را به زندگی روزمره خود اضافه کنید.

3. اعمال محبت آمیز تصادفی انجام دهید

بدون اینکه از شما خواسته شود به کسی کمک کنید. ناهار دوست بخر یک نفر را سوار خانه کنید. شاید بتوانید به خودتان بگویید که یک عمل فداکارانه در روز یا یک هفته انجام دهید. به این نکته توجه نکنید که به دنیا بفهمانید که “خوب” هستید. شما نمی خواهید این کار را برای ستایش انجام دهید. تمرکز باید روی ایجاد احساس خوب در شخص دیگری باشد. شما آدم بهتری خواهید شد روز روشن تری خواهند داشت این واقعا یک برد-برد است.

4. نیازهای خود را در اولویت قرار دهید

گاهی آنقدر برای دیگران کار می کنیم که از خود غافل می شویم. تصور کنید که باید تکالیف خود را انجام دهید و مسئولیت های خود را کنار گذاشتید تا به شخص دیگری در انجام تکالیف کمک کنید. بلند کردن کسی نباید باعث استرس و بدبختی شما شود. مهمانداران هواپیما بهتر است بگویند: “قبل از اینکه به دیگران کمک کنید ماسک خود را ایمن کنید.” اگر هوا نفس می‌کشید و می‌خواهید از درزها باز شوید، واقعاً نمی‌توانید به کسی کمک کنید. برای اینکه بتوانید انسان بهتری شوید، باید احساس خوبی داشته باشید. اگر خسته باشید و احساس کنید که اطرافیان شما را بدیهی می دانند، نمی توانید احساس خوبی داشته باشید.

5. اما خودخواه نباشید

آنقدر روی خودتان تمرکز نکنید که اطرافیانتان را فراموش کنید. مانند هر رابطه ای، دادن و گرفتن وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که هر یک از طرفین از رابطه احساس افتخار می کند. به صحبت های دوستتان در مورد مشکلاتش گوش دهید. اگر او آن را خواست، توصیه ای به او ارائه دهید. به خطر افتادن. اولین حرکت را انجام دهید و تماس بگیرید. به سادگی فکر نکنید، “خب، او با من تماس نمی گیرد.” اگر به کسی اهمیت می‌دهی، با او تماس بگیر. چه کسی می داند؟ آن شخص ممکن است دوران سختی را سپری کند. شکایت خود را بیان کنید. به جای اینکه فرد مورد نظر را به عنوان دوست/شخص بد معرفی کنید، روی اعمال و احساسی که آنها به شما می دهند تمرکز کنید.

6. بهتر بخورید

سبزی هایت را بخور! مطمئن شوید که از بدن فیزیکی خود نیز مراقبت می کنید. مقدار زیادی آب بنوشید، کشش دهید و سعی کنید بدن خود را حرکت دهید. لزوماً لازم نیست هر روز به باشگاه بروید. اما، می توانید کمی موسیقی بگذارید و برقصید، یا به پیاده روی بروید. برای خود یک شریک مسئولیت پذیر انتخاب کنید و یکدیگر را مسئول نگه دارید. غذا همان چیزی است که به بدن شما انرژی می دهد. شما می خواهید با سوخت خوب پر کنید. آموزش مدیتیشن را از دست ندهید.

امیدوارم این نکات کمک کرده باشد. بگو: آیا می‌خواهی انسان بهتری شوی؟ در آینده می خواهید چه کاری متفاوت انجام دهید؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا