آموزشی

نکات تصمیم گیری برای دانشگاه در هنگام کرونا

انتخاب محل تحصیل در دانشگاه یک تصمیم مهم است که گاهی اوقات ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد. تلاش برای تصمیم گیری در مورد دانشگاه در بحبوحه یک بیماری همه گیر جهانی و عدم قطعیت های ناشی از آن می تواند حتی چالش برانگیزتر به نظر برسد.

ما قادر خواهیم بود تا به شما کمک کنیم تا در این زمان تصمیم درستی را اتخاذ کنید، زیرا ممکن است شما انتخاب های خود را محدود کنید. این را فراموش نکنید که شما تنها نخواهید بود. هزاران دانش آموز دیگر وجود دارند که در شرایطی مشابه به شما قرار دارند و ما امیدواریم که اطلاعات این مقاله بتواند به شما کمک کند تا در این روند استرسی کمتری داشته باشید.

قبل از اینکه شروع کنید، ابتدا مشخص کنید که دقیقا در کجای این فرآیند قرار دارید و چگونه میخواهید شروع کنید:

1. من می خواهم همه کالج هایی را که در آنها پذیرفته شده ام سازماندهی کنم.

با تهیه لیست سازماندهی کنید. ما موارد زیر را به عنوان راهی برای ارزیابی همه چیز و دیدن اینکه آیا اقدامات بیشتری برای انجام دادن دارید پیشنهاد می کنیم:

لیستی از تمام کالج هایی که در آنها پذیرفته شده اید بنویسید. این یک راه عالی برای نوشتن همه چیز روی کاغذ و احساس خوبی در مورد پذیرش شما است.

قبل از تصمیم گیری، هر مرحله ای را که باید بردارید (پر کردن FAFSA، درخواست برای سایر کالج هایی که مد نظر دارید و مقایسه جوایز کمک مالی) را یادداشت کنید.

با خودتان چک کنید و در مورد احساستان فکر کنید: نگرانی‌هایتان چیست؟ آیا وضعیت کرونا تفکر شما را نسبت به دانشگاه تغییر داده است؟ در مورد چه چیزی بیشتر هیجان زده هستید؟

در نهایت، حداقل 3 نفر از افراد مختلف را که می‌توانید برای سؤال یا نگرانی در مورد دانشگاه با آنها تماس بگیرید، یادداشت کنید. این ممکن است یک دوست، معلم مورد علاقه شما، عمه یا عموی شما، یا مشاور مدرسه شما باشد. افراد مختلف می توانند به سوالات مختلف پاسخ دهند، بنابراین از سیستم پشتیبانی خود استفاده کنید.

هنگامی که این لیست ها را تهیه کردید و آنچه را که پیش روی شماست ارزیابی کردید، می توانید انتخاب های خود را محدود کنید و دانشگاه های خود را با ابزار مقایسه کالج ها در BigFuture™ مقایسه کنید. اطلاعات بیشتر

2. من می خواهم در مورد یک کالج خاص فکر کنم.

اگر یک کالج در ذهن دارید یا می خواهید بیشتر بیاموزید و در یک مدرسه تمرکز کنید، توصیه می کنیم فهرستی با موارد زیر تهیه کنید:

برای این مدرسه چه کاری برای انجام دادن دارید؟ آیا درخواست شما ارسال شده است؟ آیا این مدرسه را به FAFSA خود اضافه کرده اید؟ آخرین مهلت تصمیم گیری چه زمانی است؟

گزارشی از مخاطبین که در این مدرسه با چه کسانی صحبت کرده اید، چه زمانی و چه چیزی از آنها یاد گرفته اید. به این ترتیب می توانید یادداشت های دقیقی در مورد تجربه خود با کالج نگه دارید.

چه حسی نسبت به این مدرسه دارید؟ کمی تامل کنید و احساسات خود را همراه با مزایا و معایب رفتن به آنجا بنویسید.

3. چند سوال کلی دارم.

تصمیم گیری در مورد جایی که می خواهید به دانشگاه بروید می تواند چالش برانگیز باشد و دریافت پاسخ برای تمام سوالاتی که ممکن است داشته باشید بسیار مهم است. اولین قدم عالی این است که از شما پذیرفته شده بازدید کنید، حالا چه؟ صفحه در BigFuture. این مقاله به سوالات کلی در مورد فرآیند پاسخ می دهد و به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید:

دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر کالج و محل دریافت پاسخ برای سوالات خود

بازدید مجازی یا بازدید مجدد از کالج های موجود در لیست خود (وب سایت های کالج را برای گزینه های تور مجازی بررسی کنید)

مقایسه هر یک از کالج ها و جوایز کمک مالی آنها

تصمیم گیری شما

پاسخ دادن به هر یک از کالج ها، از جمله تماس با مدارسی که آنها را رد می کنید

4. نمی دانم از کجا شروع کنم.

نگران نباشید – شما تنها نیستید. بسیاری از دانش آموزان در وضعیت مشابهی هستند و نمی دانند از کجا شروع کنند. ما توصیه می کنیم، مانند مرحله شماره 1 در بالا، با تهیه لیستی از تمام دانشکده های خود و هر سؤالی که ممکن است داشته باشید، شروع کنید. با ارسال ایمیل به مشاور مدرسه، صحبت با والدین یا قیم خود، تماس با دوست خود، یا بازدید از بخش تصمیم گیری دانشگاهی BigFuture، برای دریافت این پاسخ ها با فرد مناسب تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید با یک مربی ارتباط بگیرید. تلاش برای انتخاب کالج، یک برنامه آموزشی رایگان و آنلاین است که به دانش آموزان دوره دبیرستان و سالمندان این امکان را میداد تا بتوانند مدرسه مناسب را انتخاب کنند، آنها میتوانند درخواست کمکهای مالی داشته باشند و همچنین یک کربی بورسیه تحصیلی برای خود پیدا کنند. شما میتوانید ثبت نام کنید و با یک مربی همراه شوید تا در طول راه به شما کمک کند.

یکی دیگر از مطالب فوق‌العاده این است که بعد از پذیرش در کالج چه باید کرد، که می‌تواند راهنمایی‌های بیشتری درباره نحوه تصمیم‌گیری و گام‌های بعدی که باید انجام دهید در اختیار شما قرار دهد. فراموش نکنید که مهلت های مربوط به کالج هایی که شما را پذیرفته اند بررسی کنید تا به موقع سپرده ثبت نام خود را دریافت کنید. همچنین، بسیاری از کالج‌ها دارای تورهای مجازی یا اتاق‌های گفتگو برای دانش‌آموزان آینده‌دار هستند، که زمانی که نمی‌توانید شخصاً به آنجا بروید، راه بسیار خوبی برای ارتباط با مدرسه است. نکات آمادگی برای دانشگاه اینجا توضیح داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا