متفرقه

4 بهترین فیلم جورج کلونی در 20 سال اخیر

جورج کلونی تا سی و چند سالگی کاملاً چروک بود. سپس ای‌آر و استیون سودربرگ با صدای بلندی همراه شد و او مرد اصلی شد. لغزنده تر از یک مارماهی در خمره ای از WD40، به نوبه خود لاکونیک و زخمی شده بود، او یک کری گرانت در نوبت هزاره بود که با کمی دین مارتین مخلوط شده بود. در طول اولین سرعت موفقیت آمیزش در صفحه نمایش بزرگ – بین Out of Sight و Ocean’s Twelve حالت پیش فرض کلونی بسیار جالب بود. اما پس از آن، کمی مانند رابرت ردفورد که قبل از او بود، یک مزیت سخت‌تر و ارزشمندتر را در کنار چیزهایی مانند «مردانی که به بزها خیره می‌شوند» برای انتخاب‌هایش پرورش داد. در پشت چشمان بزرگ و نرم، وجدانی عمیق و لیبرال وجود دارد.

کلونی نیز برای بازی در نقش شوهر و یا دوست پسرآسیب دیده که تمام تلاش خود را برای خوب شدن می کند، چیزهایی را دارد. دنی اوشن، اولیس اوریت مک‌گیل، رایان بینگهام از فیلم Up In The Air، کریس کلوین در سولاریس : اگر شما به کسی که غمگین و بداخلاق به نظر میرسد، احتیاج دارید، بهتر است که کلونی را انتخاب کنید.  او معمولا تنها کسی است که بتمن و رابین را مطرح کرده است و شما باید آنها را مورد تحسین قرار دهید. برای دیدن این فیلم ها تلوزیون و نگهدارنده خوب داشته باشید.نکات خرید نگهدارنده تلویزیون را برایتان توضیح داده ایم.

1. از غروب تا سپیده دم

از غروب تا طلوع به نویسندگی کوئنتین تارانتینو و کارگردانی رابرت رودریگز دقیقاً به همان اندازه که انتظارش را دارید پرخشونت، خشن و لذت بخش است. طیف‌هایی از Pulp Fiction در مجموعه وجود دارد ،دو شخص بد که دوست دارند کت و شلوار سیاه بپوشند، با طرحی شرورانه در حال حرکت به شهر وارد می‌شوند  اما به شدت از پیست منحرف می‌شود. تارانتینو و کلونی برادرانی به نام ریچی و ست گکو هستند که پس از سرقت (و تصادفاً منفجر کردن) یک مغازه مشروب فروشی، دراز کشیده اند. گکوها با گرفتن چند گروگان برای قاچاق آنها از مرز به مکزیک، به نقطه قرار ملاقاتشان  یک باشگاه نواری در بیابان که در واقع، به نظر می رسد، لانه خون آشام ها است، برخورد کردند. این روزها، بعید است که کلونی را در یک فیلم هیولاهای هولناک و خون آلود ببینید  اما او به طرز شگفت انگیزی به آن می آید.

2. آقای فاکس فوق العاده

در دومین نقش صداپیشگی خود  زمانی که کلونی از طرفداران اولیه آثار تری استون و مت پارکر بود، در نقش یک سگ در پارک جنوبی ظاهر شد کلونی اجرای برنامه‌های استاپموشن روستایی وس اندرسون را بر عهده داشت. این یک ریف شیرین در مورد دنی اوشن خودش از Ocean’s Eleven است، اما این بار، دزد جنتلمن نیمه بازنشسته که توسط یک باند نیمه ماهر احاطه شده است، امیدوار است تا جوجه ها، اردک ها، غازها و بوقلمون های کشاورزان بوگیس، بانس و بین را بکشد. کوه های پول نقد از خزانه های بانک کازینو. به نظر زیبا و با زحمت و به روشی کاملاً لمسی و خانگی ساخته شده است (کت و شلوار مخملی دو سینه آقای فاکس لذت خاصی دارد)، موضوع استاندارد عجیب و غریب اندرسون در خدمت داستان رولد دال به کار گرفته شده است. آقای فاکس جز بهترین فیلم های ژاپنی محسوب می شود. علاوه بر این بقیه بهترین فیلم های ژاپنی را در لینک داده شده مشاهده کنید.

3. جاذبه

فیلمی در مورد فاجعه آلفونسو کوارون که به راحتی دچار تهوع می‌شود، این فیلم ماجراجویی پوزیدون را گرفت. در آن بالا، کلونی، مت کوالسکی، فضانورد کهنه کار، متین است که دکتر رایان استون، تازه کار ساندرا بولاک را در اولین سفرش راهنمایی می کند.همه چیز در این فیلم عالی پیش می رود تا زمانی که ابری از زباله های موجود در فضا به شاتل هجوم می آورد و هردوی آن را در اطراف قوطی شان شناور میکند. همان‌قدر که Gravity یک دستاورد فن‌آوری حیرت‌انگیز و یک مهیج ۹۰ دقیقه‌ای در زمان واقعی است، Gravity همچنین مراقبه‌ای در مورد غم و اندوه و چگونگی ادامه دادن آن برای یافتن راهی برای بازگشت دوباره به زندگی است. کوالسکی عاقلانه، وطن و غرب دوست کلونی با چشمان گشاد زیبایی جهان را نشان می دهد و راه بازگشت به زمین را برای استون نشان می دهد.

4. بالا در هوا

رایان بینگهام سرسخت در پرواز پس از پرواز در سراسر کشور در دو چیز خوب است: اخراج افراد از طرف کارفرمایانشان و صحبت در مورد اینکه چگونه دارایی ها و روابط یک تله خفه کننده است. شعار او: “هرچه آهسته تر حرکت کنیم، سریعتر می میریم.” جذاب اما بعد از اینکه یک زندگی بدون چمدان زندگی می‌کند و تعهداتش را سریع‌تر از یک حوله مرطوب در کیف خدمه مهماندار رها می‌کند، گرگ تنها تمام عمر متوجه می‌شود که تصویر بزرگ را از دست داده است. بینگهام احتمالاً افتضاح ترین شخصیت کلونی است و در عین حال به نوعی بدبینی تند و تیز او هرگز ترش نمی کند. پس از سقوط مالی سال 2008، این همچنین یک خواهش برای شرکت‌های بزرگ آمریکا است که برای لشکر افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند احساس احساس کنند. در آنجا کمی موفق تر است.

یادتان نرود که نکات خرید نگهدارنده تلویزیون و خود تلویزیون را حتما بلد باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا